Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дубогай О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Дубогай О. Д. 
Роль фізичного виховання в системі оздоровчих заходів у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. Д. Дубогай, І. В. Поташнюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 4. - С. 21–26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_4_8
Розглянуто роль фізичного виховання та ефективність упровадження медико-профілактичних і психолого-педагогічних оздоровчих заходів серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Надано кількісну і якісну характеристики показників фізичної підготовленості, рівня здоров'я учнів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.969 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Дубогай О. Д. 
Особливості педагогічного експерименту із упровадження здоров’язберігальної технології навчання студентів [Електронний ресурс] / О. Д. Дубогай, Н. Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 142–148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_37
Висвітлено результати педагогічного експерименту щодо впровадження педагогічної здоров'язберігальної технології навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації. Здійснено аналіз даних, одержаних під час анкетування студентів, що проводилося для підтвердження результативності цієї технології. Проведено порівняльний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи із впровадження педагогічної здоров'язберігальної технології навчання студентів вищих навчальних закладів різного професійного спрямування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 468.18 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Дубогай О. Д. 
Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід [Електронний ресурс] / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 99–104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_33
Проаналізовано сучасні методики оцінки досягнень системи фізичного виховання у ВНЗ. Показано перспективи поліпшення її якості за рахунок впровадження спеціально запропонованої кредитно-модульної системи у процес навчання студентів спеціальної медичної групи. Проанализированы современные методики оценки достижений системы физического воспитания в ВУЗ. Освещены перспективы улучшения его качества за счет внедрения специально разработанной кредитно-модульной системы в процесс обучения студентов специальной медицинской группы.Проаналізовано оцінювання досягнень системи фізичного виховання у ВНЗ і перспективи поліпшення її якості за рахунок впровадження спеціально запропонованої кредитно-модульної системи у процес навчання студентів спеціальної медичної групи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.737 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Дубогай О. Д. 
Зміст та результативність шкільної інноваційної діяльності в системі здоров’язберігаючих технологій [Електронний ресурс] / О. Д. Дубогай, Є. В. Євтушок // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 36–40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_12
Означено мету особистісно-оздоровчого інтегрованого навчання та виховання, основним завданням якого було не сформувати, а знайти, підтримати, розвинути індивідуальність, виховати механізми самореалізації, самозахисту, самовиховання, потрібні для становлення рухово-досконалої особистості - людини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.932 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Дубогай О. 
Педагогічні умови здоров’язбережувальних технологій фізичного вдосконалення організму дітей перед вступом до школи в системі "дошкільний заклад – сім’я – школа" [Електронний ресурс] / О. Дубогай // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 37. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2015_37_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 560.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дубогай О. 
Освітньо-рухова методика навчання учнів молодших класів в системі здоров’язбереження [Електронний ресурс] / О. Дубогай // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 38. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2015_38_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.184 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дубогай О. Д. 
Роль пізнавальної діяльності в системі занять фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп у процесі соціалізації їх особистостІ [Електронний ресурс] / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__42
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дубогай О. 
Навчання учнів початкової школи в системі здоров’язбереження засобами освітньо-рухової методики [Електронний ресурс] / О. Дубогай // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_18
Зазначено, що основні завдання сучасного загальноосвітнього закладу - засвоєння учнями навчальної програми та за кріплення її на тлі задоволення пізнавальних, естетичних і рухових вимог для загального здоров'язбереження, формування інтелектуально та фізично гармонійно розвиненої особистості. Між тим простежується значне погіршення стану здоров'я дітей молодшого шкільного віку, особливо на етапі початкового навчання в першому-другому класах. Ця обставина спонукає до пошуку нових ефективних дидактичних методик, форм і методів навчання. Запропоновано дидактичну модель "навчання в русі" - освітньо-рухову методику навчання учнів молодших класів у системі здоров'язбереження, в основі якої - створення творчого педагогічного процесу. Запропоновану методику вчитель може використовувати, пояснюючи сутність нового навчального матеріалу, або, як правило, на завершальній частині уроку, яка характеризується певним зниженням розумової працездатності та низьким рівнем навчальної активності учнів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.453 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Дубогай О. Д. 
Теоретико-прикладні основи формування здоров’язбережувальної освіти школярів в системі впровадження технології "Навчання у русі" [Електронний ресурс] / О. Д. Дубогай // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 3K. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_3K_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бекетова Г. В. 
Вплив здоров'язберігаючих технологій на стан здоров'я дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. В. Бекетова, К. Б. Савінова, О. Д. Дубогай, Г. Д. Міщерська // Современная педиатрия. - 2018. - № 8. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2018_8_5
За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що обумовлює необхідність впровадження здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ). Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання у русі" на стан антиінфекційної резистентності та частоту формування функціональних і хронічних соматичних захворювань у дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання в школі, через 1 і 2 роки та після закінчення початкової школи в гімназії N 287 м. Київ (основна група (ОГ) - 65 учнів), де впроваджено ЗЗТ "Навчання у русі", та в ЗОНІ N 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували (група порівняння (ГП) - 88 учнів). Стан антиінфекційної резистентності визначали за частотою епізодів гострих респіраторних інфекцій (ГРІ) протягом року, наявністю їх ускладнень, частотою функціональних і хронічних соматичних захворювань. У ході 4-річного спостереження за дітьми доведено позитивний вплив ЗЗТ на стан протиінфекційного захисту. В ОГ був відсутній приріст частки дітей із хронічною патологією, достовірно знизилась питома вага учнів із функціональними розладами серцево-судинної системи (з 30,8 до 8,3 %), тоді як в ГП зафіксовано достовірний приріст частки дітей із порушеннями опорного-рухового апарату (з 29,5 до 44,4 %), хворобами органів травлення (з 21,9 до 36 %), органів дихання (з 7,9 до 44,4 %), ендокринною патологією (з 32,5 до 50,0 %), функціональними розладами серцево-судинної системи (з 46,6 до 58,3 %). В ОГ діти достовірно рідше пропускали заняття через хворобу, також було достовірно більше дітей, які жодного разу не хворіли протягом навчального року. Зроблено висновки, що використання ЗЗТ "Навчання у русі" запобігає розвитку хронічної патології та надає можливість забезпечити високий рівень антиінфекційної резистентності дітей молодшого шкільного віку, що проявляється значним зниженням захворюваності на сезонні ГРІ, зменшенням їх тривалості, попереджує виникнення ускладнень та формування функціональних розладів і хронічної патології. Отримані дані дозволяють рекомендувати зазначену технологію для широкого впровадження в загальноосвітніх навчальних закладах.За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що зумовлює необхідність впровадження здоров'язберігаючих технологій. Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання в русі" на стан дихальної системи у дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання у початковій школі (2013 р.), через 1 та 2 роки (2014, 2015 рр.) та після закінчення початкової школи (2017 р.) в гімназії № 287 м. Київ, де впроваджена ЗЗТ "Навчання у русі" професора О. Д. Дубогай, та в ЗОШ № 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували. Після впровадження ЗЗТ "Навчання в русі" відзначено достовірний приріст кількості дітей із задовільним показником екскурсії грудної клітки з 41,5 до 88,9 %, (p << 0,05), тоді як в групі порівняння відсоток школярів з нормальними показниками екскурсії грудної клітки знизились з 75,0 до 33,3 %, (p << 0,05). Перед початком навчання в обох групах виявлено зниження стійкості дітей до гіпоксії за результатами проб Штанге та Генче. Протягом застосування здоров'язберігаючої технології в основній групі кількість дітей з задовільними результатами проби Штанге зросла з 67 до 84 %, тоді як в групі порівняння кількість таких школярів знизилась з 62,5 до 25 % (p << 0,05). Пробу Генче наприкінці навчання у початковій школі задовільно виконували 100 % дітей, а в групі порівняння 77,7 % (p << 0,05). За роки застосування ЗЗТ в основній групі суттєво зросла кількість дітей з високим ЖІ (з 58,5 до 97,2 %), а в групі порівняння цей показник знизився з 27,3 до 16,7 % (p << 0,05). Висновки: використання ЗЗТ "Навчання у русі" супроводжується достовірним покращанням функціонального стану дихальної системи у молодших школярів, що надає змогу рекомендувати вказану технологію для широкого впровадження в закладах освіти.За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що обумовлює необхідність впровадження здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ). Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання у русі" О. Д. Дубогай на стан здоров'я та адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком (2013 р.) і протягом навчання (2013 - 2018 рр.) у середній школі N 287 м. Київ (n = 65, основна група), де впроваджено ЗЗТ "Навчання у русі", і в середній школі N 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували (n = 88, група контролю). Після впровадження ЗЗТ в основній групі відзначено достовірний приріст кількості дітей із гармонійним фізичним розвитком на 36 %, а в учнів групи контролю змін у фізичному розвитку практично не відбулося (38,6 % у першому та 41,7 % у п'ятому класі). Під впливом ЗЗТ покращились показники функціонального стану серцево-судинної системи (ССС) - достовірно зросла кількість учнів із задовільними адаптаційно-резервними її можливостями за індексом Баєвського (97,2 % проти 33,3 % у групі контролю після закінчення початкової школи). Високий та вище середнього рівень функціонального резерву серця (за даними проби Руф'є) після закінчення початкової школи мали 77,6 % учнів основної групи і лише 8,4 % у групі контролю. Зросли також функціональні резерви дихальної системи - за застосування ЗЗТ кількість учнів основної групи з задовільними результатами проби Штанге зросла з 67 до 87 %, а в групі контролю - знизилась з 62,5 до 24,5 %. Пробу Генче наприкінці навчання в початковій школі задовільно виконували 100 % дітей основної групи, а в групі порівняння - 76,5 %. Покращилась протиінфекційна резистентність школярів основної групи - у четвертому класі кількість пропущених днів навчання за рік на одного учня становила 15,9, а в контролі - 53,9 дня. В основній групі не відмічалось приросту частки дітей із хронічною патологією, достовірно знизилась питома вага учнів із функціональними розладами ССС з 30,8 до 8,3 %. Зроблено висновки, що Використання ЗЗТ "Навчання у русі" достовірно покращує функціональний стан ССС і дихальної систем у молодших школярів, опірність інфекціям, що надає можливість рекомендувати методику для широкого впровадження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 113.86 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Цьось А. В. 
Реалізація здоров’язбережувальних технологій у закладах початкової освіти [Електронний ресурс] / А. В. Цьось, О. Д. Дубогай // Педагогічний пошук. - 2019. - № 2. - С. 29–30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2019_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.735 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бекетова Г. В. 
Роль здоров’язберігаючих технологій в охороні здоров’я дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. В. Бекетова, К. Б. Савінова, О. Д. Дубогай, Г. Д. Міщерська // Здоров'я суспільства. - 2018. - Т. 7, № 5-6. - С. 273-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zdc_2018_7_5-6_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського